"Imperfection is beauty, madness is genius, and it´s better to be absolutely ridiculous than absolutely boring." MM

sobota 12. března 2011

Cannelloni con ricotta e spinaci

Ach ano, konečně víkend a sluníčko svítí jak o život! Nevím jak to působí na vás, ale já jak vysvitne sluníčko, jsem nabitá energií, i když nejde vše podle představ, stále se to snáší líp, než když je obloha zatažená a vše na nás "padá".
Včera jsem si udělala kratší procházku domů, k pochodu si pustila hudbu do uší a příjemný vánek mi ke konci odpoledne vyloudil úsměv na tváři. A dnes příjemná nálada pokračuje a proto jsem to troškou Itálie na talíři chtěla podpořit. Máte taky ty stavy, když cítíte chuť určitého jídla, vybavíte si určité chvíle a místa? Tady já cítím léto! :)
Doplnili jsme zásoby parmeggiana, ricotta se taky našla a špenát je u nás vždy po ruce. Na cannelloni jsem myslela už v týdnu, takže se mohlo směle začít. Pro jistotu jsem recept konzultovala zde u Emanuela. Pro ty, kdo mají rádi lasagne (i my mezi takové patříme), je toto je příjemná alternativa bez masa :)
Jen se časově trošku zaseknete u plnění trubek. Ale věřte mi, stojí to za to! My oba jsem si rádi přidali..neptejte se raději za jak dlouho... ;)





20 komentářů:

  1. to znááám!!! teda, dělala jsem to s lasagněma, ale náplň byla stejná a taky jsme si moc pochutnali=)
    mňam..

    OdpovědětVymazat
  2. och och, takto bez masa to mam rada aj ja :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. no, kua len potrebujem otroka na plnenie tych trubiciek :D

    OdpovědětVymazat
  4. Iva: Paráda, co? Asi ricottu zapojím do pracovního procesu častěji :D
    Tonbo: super trefa:)
    Suzinqa: Ano!!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ricottu jsem jedla zatím jen ve sladké podobě - míchaná se šťávou z mandarinek podávaná na mrkvovém dortu .

    A tohle dílo vypadá skvěle a věřím,že i tak chutná ! Mňam .

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle vypadá opravdu skvěle!!! Jenže mě teď čeká krupičná kaše...klube se osmička....:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Klára: ..tak sladkou verzi jsme zatím netestovali. Ale mrkvový dort bych si dala hned :))
    Selmice: Tak rozmixovat? :) ..ajaj, osmičky dokáží potrápit, to znám. Tak ať je brzy líp ;)

    OdpovědětVymazat
  8. thanks for your comment :) those cannelloni look delicious! i eat spinach very often, i love it!

    OdpovědětVymazat
  9. Hello! It's a very delicious post! I just love your blog.

    Kisses and hugs from Brazil :)

    If you follow me, I'll follow you back.

    xoxox

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzera to vyborne musim vyskusat !

    OdpovědětVymazat
  11. Florencia: Thank you too :) We love spinach too, hope some more post with it will be released here soon.
    Michelle: Hi, thanx for nice words. PS: It tastes great! :)
    Katka: jsou tam jen samý dobrý věci, směle do doho!

    OdpovědětVymazat
  12. Nice blog and pics:))

    http://alia-sweet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. You cooked an italian pasta!!!Great shots!
    Ciao from Italy!!!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Alia: Thank you :)
    ChiccaStyle: Thank you! We love Italy so much! Going there this summer again - can´t wait to buy sooo many local delicious food!

    OdpovědětVymazat
  15. Simple but oh so delicious... Love it!!

    Happy Wednesday! How's your week going?

    OdpovědětVymazat
  16. Aww, this is beautiful !
    I love it !
    xx

    Henar
    ...OH MY VOGUE!

    OdpovědětVymazat
  17. YUM! omg, this post made me hungry.

    OdpovědětVymazat
  18. Ach, zbožňuju tyhle věci (těstoviny, špenát, sýr,....) .. nejvíc na světě:)))

    OdpovědětVymazat
  19. Jen: Simple, quite fast and great! :) It´s busy week so we´re looking forward to the weekend! And how r u?
    Henal: Thank you, fairy girl :)
    Stacey: :)
    Týnuše: ..je to závislost, viď? ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...