"Imperfection is beauty, madness is genius, and it´s better to be absolutely ridiculous than absolutely boring." MM

sobota 19. února 2011

Sobotní pekárna

Před nedávnem jsem objevil recept na Pain à l'ancienne na blogu pana Cuketky. Fotografie mě natolik "rozrajcovaly", že jsem se nemohl dočkat až recept tento víkend zkusím také. Vlastní přípravy začaly už ve čtvrtek večer, jelikož doba přípravy je minimálně na 18 hodin před pečením. No a protože rentier ze mě ještě není, naklusal jsem v pátek do práce a až pozdě odpoledne se dostal k druhé části pracovního postupu. Sobota ráno pak byla skoro s vánoční atmosférou, jelikož měl přijít "Ježíšek" ve formě pečiva, dnes obzvláště vypečeného. Výsledky snažení přikládám, jsou více než výmluvné.






No a protože pan Cuketka má více než přehledný seznam surovin a postup přípravy, nebudu uvádět recept na těchto stránkách, ale nalézt jej můžete přímo zde (včetně bohaté diskuse, tipů a triků). Takže příjemnou zábavu a dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...