"Imperfection is beauty, madness is genius, and it´s better to be absolutely ridiculous than absolutely boring." MM

pondělí 21. února 2011

Vzpomínky na léto

Je mi zima! A to už nějakou chvíli, dneska obzvlášť. Ne že bych měla roční období, které bych upřednostňovala před třemi ostatními, v zimě má být zima a v létě teplo, ale trošku tepla by se hodila. A se sluníčkem by to byla ideální kombinace. Tak jsem aspoň zalistovala vzpomínkami, jak jsem se probírala obrázky z naší poslední dovolené! Chybí mi sluníčko, náš oblíbený "chlupatý" dezert z filo těsta (je to tak zdravé, přece ořechy a med, co je lepší kombinace?!?) - asi budu muset brzy vyzkoušet i u nás v kuchyni. Ale hlavně spoooousta ryb a mořských potvůrek. Natrefili jsme na úžasný trh, který, pokud by byl i někde v naší lokaci, vůbec bychom se nezlobili, vzhledem k naší posedlosti kraby, lobstry, krevetkama apod. Pro (moji?) radost přidávám pár vzpomínek :)










4 komentáře:

  1. přiznám se, že jsem z mořských plodů moc neochutnala, ale můj sen je někde u "moříčka" žít, takže na to snad jednou dojde z první ruky=)
    PS: máte krásný blog, ze kterého vždycky dostanu hlad..=)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak v takovém případě Ti mořské plody budou chutnat o to víc! I my se chystáme na život u moře...tak třeba jako sousedé? :)
    PS: Děkujeme za chválu, my máme totiž hlad pořád, proto ten blog ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...